270212 x3

Fick beskedet idag att lägenheten gick till en annan. Besviken? Ja!
Men har bestämt mig för att ringa på en annan jag kollade på också.
Inte lika fina tapeter & minus på att det inte finns balkong.
Positiva är att det är markplan (får ha någon möbel utanför köksfönstret), bra planlösning, och att det är på samma ställe jag vill bo.
Så jag hoppas den fortfarande är ledig, ska ringa så fort jag vaknat imorn.

Har varit en fullspäckad dag, men äntligen är den snart över.
Ska betala de sista räkningarna i sen slänga mig på soffan o däcka.

Fick finbesök på eftermiddagen av faster, gubben hennes o lilla finkusinen :)
Fick en försenad födelsedagspresent, SÅÅ i min smak <3
Nu fattas det bara lite mer inredning till nya hemmet.
De mesta som kommer från Södertälje vill jag inte ha kvar, egentligen, men vi får se vad som händer med det!
Ska bli kul att få inreda som man själv vill igen! :D
HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0