200320


190312

Idag tog jag & Albin en promenad hem till Jessica, Elma & Tytte. 
Umgicks lite med dom, drack lite kaffe & sen gick vi hem igen. 

Hann vara hemma en stund och sen kom Sandra, Johan, Ronja & Natha på kaffe. 
Sandra hade gjort lite K-gryta till mig som jag mumsade i mig, göttans med riktig mat!
Blir inte så mycket sånt nu för tiden.

Imorgon blir det att köpa en Albin-säng med tillbehör + lite nya kläder i större stl.
Ev att jag ska träffa Jessica & Elma en sväng också. Sånt som märks!


Längtar till fredag ♥

180312 - T ♥



170312

Bebisen ligger här bredvid & vilar. 
Underbara skapelse! 

Undrar hur dagen kommer se ut.. 
Ev. kommer Sandra, Johan & Ronja. Och ev. kommer Lina & Jesper.
Hoppas ialf på lite kaffesällskap idag! :) 

Kommer bli bebisgos med den bästa har jag bestämt ♥

Svarar du inte mig, svarar jag inte dig heller..

160312

Var ett tag sen jag skrev. Lusten & orken har inte funnits helt enkelt. 
Vi har fått lägenhet ialf & flyttat in! :)
Trivs väl sådär.. Fattas ju något. Eller någon kanske man ska uttrycka sig.
Annars händer det väl inte så mycket. 
Tar bara dagarna som dom kommer & hoppas på det bästa.


050312

Lördagen var galen! 
Hade ju biljetter till Mustasch, så vi var ett gäng som var dit & såg dom på kvällen.
Min första kväll på typ 2 år som jag är ut på krogen, så det var lite ovant. 
Ialf när man saknar bebis också. 
Men det blev lugnt ändå.

Tänkte väl mest uppdatera för att säga att jag överlevde helgen utan sonen. 
Sjukt jobbigt, men det gick bra ändå. 
Han fick sin tid med pappan, o han är nöjd över helgen.

020312

Har varit lite dött här då jag skrotade iphonen. 
Inte min typ av mobil. Håller mig till SE som jag sagt så många gånger förr! :) 

Sitter hos Johan nu med syster. 
Albin åkte till sin far igår, kommer hem på söndag.
Borde inte ha ångest, men jofan, det har jag.
Saknar dig Prinsen! ♥

RSS 2.0