270212 x2

Vissa saker i livet suger fortfarande.
Sen att man är omringad av världens underbaraste son, familj & vänner gör allting så jävla värt att kämpa för!

Albins pappa & jag kommer aldrig mer bli ett par, & ärligt, det känns så jävla bra!
"Synd" om Albin, men tänker inte må dåligt av att leva tillsammans i en lögn.
Mina egna föräldrar separerade innan jag var 1 år, & det har inte jag tagit skada av, så Albin klarar sig nog också :)
Skitsamma, jag är lyckligare utan Albins pappa.
Och där sätter jag punkt i det ämnet.

(Det är många som undrat vad som hänt & vad som kommer hända, därav detta inlägg.. Vad som hänt har jag lovat att inte skriva ut, men våra närmaste vet)

Sen önskar jag Albins pappa & hans nya lycka till i livet.
Hatar att vara trevlig, men ibland måste man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0