230212 x2

Johan, Mormor & R kom hit på förmiddagen för lite födelsedagsfika.
Gottigt, men borde låta bli! Har blivit alldeles för mycket av det goda under veckan..
Äh, skitsamma, finns världsligare saker att bry sig om..

Var hemma själv ett tag med Albin, fast an sov ju... Så kom mamma på fika, fast hon fick fika själv ;)
Efter det så skjutsade hon oss till Sandra & Johan där kvällen spenderades.
Tv-spel & världens mumsigaste middag; mozzarellafylld, baconinlindad fläskfilé med pressad potatis & bea - så jävla gott!
Pappa & K var också bjudna så det har varit mycket folk idag. Så som jag gillar det nu för tiden!

Albin "vilar" just nu bredvid mig, & jag känner mig ensammast i världen.
Första natten på länge jag sover själv (om man bortser från Albin, som alltid är med).. Känner redan hur fort mitt hjärta slår & hur ångesten lägger sig över mig. Blä.

GHG har ialf inte hört av sig idag, så jag hoppas dom gör det imorgon så jag ev kan skriva på kontraktet o få nycklarna.
På lördag hämtar vi sista sakerna & jag säger hejdå till Södertälje för alltid.
Fyfan vad jag saknar/kommer att sakna mina vänner där nere :(

Så, då har jag fått skrivit av mig lite också.. Nu vill jag bara dra täcket över huvudet!
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0