210212 - x3

Usch, ångesten har legat högt idag.
Vara utan tryggheten. Skriva på papper, man aldrig ens drömt om att behöva göra. Vara själv om detta.
Ville ju dela allt detta med honom, men det ville inte han. Vad gör man?
Fyfan.
Sådan hat. Ilska. Frustration. Ångest. Besvikelse. Fucking jävla äckelbesvikelse.
Vet inte vad jag ska säga. Ärligt.
Det var inte mitt val.
Jag försökte ställa allt till rätta, men fick bara skit.
Utskällningar, skällsord & massa onödigt tjafs.
Vem tänker på mig i detta?
Det är jag som sitter här med sonen & får ta allt ansvar, men får skit ändå.
Jag gör rätt! Jag gör det som är näst bäst för Albin (eftersom "familj" inte var något alternativ för honom).
Det var hans val denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0